Jaká pravidla mají virtuální prohlídky komerčních prostor


Jednou z vymožeností v realitách jsou bezesporu virtuální prohlídky. Ty umožňují zájemcům projít si nemovitost z pohodlí domova. Mohou si ji také spustit kdykoliv, aniž by museli čekat, až bude mít majitel čas. Není tedy divu, že jsou poměrně populární.

Důsledkem toho pak je, že nyní již nejsou nabízeny jen u obytných domů a bytů, nýbrž máme také virtuální prohlídky komerčních prostor. A ty jsou mnohem komplikovanější, zvláště když zde jsou stále obchody. Stačí si představit majitele domu v centru města, ve kterém je hned několik krámů. Pokud chce onu nemovitost prodat, musí však zájemcům umožnit prohlídku. Jak to ale udělat, aniž by obtěžoval své nájemce?

v komerčních prostorech nemohou být lidé

Právě virtuální prohlídka je v tomto ohledu ideálním řešením, avšak musí splňovat hned několik základních podmínek. V první řadě musí samozřejmě zobrazovat veškeré prostory, aby si zájemce mohl udělat přesnou představu, jako na nemovitost vypadá. Ovšem to není ani zdaleka jediné, co musíme udělat.

Nutné je, aby se na snímcích nenacházeli žádní http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/To-nejsou-zadni-umelci-prskaji-novinari-na-ocenene-Zemanem-Ale-Helena-Vondrackova-to-rozstrelila-temito-slovy-510221 zákazníci, neboť ti by mohli mít problém s tím, že se jejich fotografie takto objevila na internetu. Nejlépe je tedy fotografovat po zavírací době, což však také není vždy ideální kvůli světelným podmínkám.

plán budovy

Dále nesmí být rozeznat prodávané zboží, především pak jeho značka. To je naštěstí něco, co lze poměrně snadno provést v počítačovém editoru. Nemusíme se tedy bát jej použít, neboť zde je to dokonce nutné. Jen musíme mít na paměti, že nesmí být použit k zakrytí žádných vad, například špíny či plísně v rohu místnosti.

Jistě, dodržet všechny tyto podmínky nemusí být zrovna jednoduché, avšak není pochyb o tom, že se ona námaha vyplatí. Pomůže totiž zájemcům lépe se rozhodnout, zda mají zájem, a tak se nám ozvou pouze ti skutečně vážní. Nebudeme tak muset zbytečně ztrácet čas s „realitními turisty“, což rozhodně každý, kdo prodává nemovitost, ocení.