Pište prodejní texty, které skutečně fungují
Kvalitní texty na webu jsou nedílnou součástí úspěchu. Dnes se bez jich rozhodně neobejdete. A pokud je budete brát jako aktivního obchodníka, který může přesvědčit zákazníka a vydělat vám peníze, možná se na ně ode dneška budete dívat jinak. Spolehněte se na SEO SEOlight.cz a získáte nejen jedinečné marketingové strategie pro vás na míru, ale také kvalitní obsah, který budete moci publikovat a nikdy se za něj nebudete muset stydět. Pokud se o to chcete pokusit sami, zde je pár základních zásad, které byste při psaní prodejních textů neměli nikdy opomíjet.
Klíčová slova a struktura nesmí chybět
Jistě už jste o nich někde četli. Klíčová slova, neboli keywords jsou jednou z prvních věcí, o které se copywriter zajímá. Při psaní byste vždy měli myslet na SEO, které vás posune výše v organickém vyhledávání. Zároveň byste svou snahu ale neměli přehánět. Pokud se do nějakého odstavce klíčové slovo nehodí, tak ho tam jednoduše nedávejte. Nemusíte ho v jednom článku uvést 50x. Nepůsobí to přirozeně a nikdo to nebude číst, to nám věřte.
Stejně jako obsah, je důležitá také forma. Text by měl být přehledný. Proto nepište dlouhé odstavce nebo věty přes čtyři řádky. Používejte hojně nadpisů a podnadpisů, odrážek a nezapomínejte na vhodný styl a velikost písma. A myslete na to, jaké máte pod písmeny pozadí. Pokud bude text špatně vidět kvůli fotografiím na pozadí, nikdo se u vás dlouho nezdrží, protože pro něj bude zážitek nepříjemný.
Vyvolejte emoce a řešte problémy
Emoce jsou naprosto klíčové. Zjistěte, jaká je vaše cílová skupina a snažte se je chytit za srdce. Lidé se většinou neřídí podle logiky, ale svých emocí. Čím silnější budou, tím lépe pro vás. Když jim navíc pomůžete vyřešit pár problémů, budou vám vděční. Zaměřte se na to, co vaši klienti řeší a nabídněte jim řešení v podobě produktu nebo služby, která jim pomůže. Ukažte jim, že vám na nich záleží a oni vám svou náklonnost zaručeně oplatí.