Pozice po hledání
Výsledky vidíte hezky seřazené od prvního k dalším, směrem dolů. Ale kdo to tak zařídil? Platí si firmy ta první místa a která dá více, je více na očích? Odpověď zní ne. Tedy ne tak úplně. Zadarmo to pochopitelně není. Ale pozice jako taková se koupit přímo nedá. Na to jsou zde lidé, kteří vědí, co je to SEO a také jej perfektně ovládají. Například hned první, namátkou vybrané SEO pro Shopify musí být obsluhováno už skoro vědcem, protože se něco podobného naučit, ale pak to ještě pochopit, není pro nějaké saláty. Proto také tito lidé neberou na hodinu deset korun. Ale to není až tak důležité, důležité je to, že po jejich zásahu se mohou webové stránky vyhrabat ze dna, kde je nikdo nevidí na vrchol. Pokud se ovšem někdo domnívá, že zavolá SEO konzultantovi, jak se tito lidé nazývají, pošle peníze a za hodinku bude na vrcholu pomyslného žebříčku, tak to nebude. Ono to totiž chvíli trvá a nejde to udělat z minuty na minutu.
Stejně tak i SEO pro Shoptet. I zde sedí muž, který své práci musí naprosto rozumět, jinak nemá moc šancí být třeba v první desítce. A že je tam tlačenice, o tom vůbec nepochybujte. SEO jako takové sestává ze spousty příkazů. Zadávají se KW, což znamená Key Words, tedy klíčová slova a spousta dalších věcí. Tyto algoritmy však nezůstanou navždy.
Mění se, a proto je nutno to všechno neustále hlídat, aby se web z prvních pozic nepropadl někam dolů. U prodejních webů je to rovno katastrofě, protože přestanou vydělávat, a to je průšvih. Ony si totiž musí, mimo jiné, vydělat i samy na sebe, Na svůj běh. A když spadnou někam, kam se nepodívá živá noha, ech, pardon, živé oko, tak prodej stojí a průšvih je zde. Takže rozhodně není radno činnost SEO specialistů nějak podceňovat. Bez nich jsou webové stránky jen něčím bezvýznamným, co je někde, kde to už nikoho moc nezajímá. Tam už se skoro nikdo nedívá.